والی زابل می گوید که قرار عملیات گسترده ای به هدف تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری در این ولایت اجرا شود. رحمت الله زیارمل والی زابل در یک نشست خبری با فرمانده نیروهای آمریکایی در زون جنوب کشور از اجرای عملیات برنامه ریزی شده به هدف تأمین امنیت انتخابات خبر داد. آقای زیارمل می گوید […]

والی زابل می گوید که قرار عملیات گسترده ای به هدف تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری در این ولایت اجرا شود. رحمت الله زیارمل والی زابل در یک نشست خبری با فرمانده نیروهای آمریکایی در زون جنوب کشور از اجرای عملیات برنامه ریزی شده به هدف تأمین امنیت انتخابات خبر داد.

آقای زیارمل می گوید که صدها نیروی کوماندویی ارتش و همچنان نیروهای امنیتی از ولایت کندهار به این ولایت رسیده اند. به گفته والی زابل عملیات در مناطقی اجرا خواهد شد که در حال حاضر نیروهای امنیتی در آن جاها حضور ندارند.

والی زابل می گوید که نظامیان کشور در ولسوالی های شاه جوی، شملزوی، دایچویان و اتغر اجرا کرده اند و درپی این عملیات ها تلفات سنگین به گروه طالبان وارد شده است.

انتخابات ریاست جمهوری قرار در ششم میزان امسال برگزار شود. مسوولان کمیسیون مستقل انتخابات گفته اند که مواد اساس انتخاباتی به مراکز ولایت ها در حال انتقال است.