والی غزنی خواهان همکاری مردم به هدف تأمین امنیت این ولایت شد. ولسوالی اندر ولایت غزنی سی کیلومتر دورتر از شهر غزنی موقعیت دارد. این ولسوالی از ولسوالی های نسبتا ناامن غزنی به شمار می رود. نفوذ گسترده طالبان در این ولسوالی سبب ناامنی ها شده است. شماری از مسوولان ادارات دولتی به منظور بررسی […]

والی غزنی خواهان همکاری مردم به هدف تأمین امنیت این ولایت شد. ولسوالی اندر ولایت غزنی سی کیلومتر دورتر از شهر غزنی موقعیت دارد. این ولسوالی از ولسوالی های نسبتا ناامن غزنی به شمار می رود. نفوذ گسترده طالبان در این ولسوالی سبب ناامنی ها شده است. شماری از مسوولان ادارات دولتی به منظور بررسی وضیعت امنیتی به این ولسوالی آمده اند. محمد امان حمیم والی غزنی پس از بررسی وضعیت بخش هایی از ولسوالی اندر، از باشندگان این ولسوالی می خواهد که با نظامیان کشور در راستای تأمین امنیت مناطق شان همکاری کنند.

از سویی هم شماری از بزرگان قومی در ولسوالی اندر به مسوولان محلی غزنی اطمینان می دهند که برای تأمین امنیت این ولسوالی تلاش خواهند کرد.

این درحالیست که شماری از مسوولان محلی غزنی مدعی اند که در این اواخر از میزان ناامنی و فعالیت های طالبان در ولسوالی اندر کاسته شده است.