از هفته شهید و پانزدهمین سالروز شهادت قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود در ولایت پروان بزرگداشت شده است. والی پروان با ستایش از رشادت و فداکاری مجاهدین در دوره های جهاد و مقاومت ملی مردم افغانستان، بر حفظ ارزش های جهادی تاکید می کند. انجنیر عاصم والی پروان می گوید که اگر رهبران […]

از هفته شهید و پانزدهمین سالروز شهادت قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود در ولایت پروان بزرگداشت شده است. والی پروان با ستایش از رشادت و فداکاری مجاهدین در دوره های جهاد و مقاومت ملی مردم افغانستان، بر حفظ ارزش های جهادی تاکید می کند.

انجنیر عاصم والی پروان می گوید که اگر رهبران حکومت وحدت ملی در قسمت مشکلات موجود در کشور تلاش جدی نکنند، مردم از این حکومت ناراض خواهند شد. آقای عاصم می افزاید که رهبران حکومت باید در راستای کاهش مشکلات شهروندان تلاش کنند و بی اعتمادی مردم نسبت به خود را از بین ببرند.

این نگرانی ها در حالی مطرح می شود که بسیاری از شهروندان افغان نسبت به حکومت وحدت ملی بی باور شده اند. آگاهان می گویند که رهبران حکومت به تعهدات خود که در زمان کارزار های انتخاباتی داده بودند عمل نکرده اند.

به گفته آگاهان، اعتماد مردم نسبت به حکومت کمتر شده و اگر رهبران حکومت وحدت ملی برای از بین بردن این بی باوری ها اقدام نکنند مردم علیه حکومت بسیج خواهند شد.