سخنگوی حکومت سرپرست در واکنش به تمدید ماموریت فریدون سینیرلی‌اوغلو هماهنگ ‌کننده‌ ویژه‌ سازمان ملل در امور افغانستان می‌گوید که فریدون سینیرلی‌ اوغلو توانسته تاحدی واقعیت‌‌های افغانستان را به جهانیان انعکاس دهد و روابط خوبی با این حکومت تأمین‌ کند. استفان ترمبلی معاون سخنگوی سازمان ملل متحد از تمدید مأموریت فرویدن سینیرلی‌اوغلو هماهنگ‌کننده ویژه‌ کمک‌های […]

سخنگوی حکومت سرپرست در واکنش به تمدید ماموریت فریدون سینیرلی‌اوغلو هماهنگ ‌کننده‌ ویژه‌ سازمان ملل در امور افغانستان می‌گوید که فریدون سینیرلی‌ اوغلو توانسته تاحدی واقعیت‌‌های افغانستان را به جهانیان انعکاس دهد و روابط خوبی با این حکومت تأمین‌ کند.

استفان ترمبلی معاون سخنگوی سازمان ملل متحد از تمدید مأموریت فرویدن سینیرلی‌اوغلو هماهنگ‌کننده ویژه‌ کمک‌های بشردوستانه این سازمان در امور افغانستان تا پایان ماه فبروری خبر داده‌است. خانم ترمبلی در یک نشست خبری در نیویارک گفته که سینیرلی‌اوغلو در این مدت برای دومین نشست نمایندگان ویژه‌ کشورها در مورد افغانستان آمادگی گرفته و مشوره‌های لازم را انجام خواهد داد. اما او زمان دقیق برگزاری دومین نشست نمایندگان ویژه‌ کشورها در مورد افغانستان را مشخص نکرده‌است: دبیرکل ملل متحد قصد دارد دومین نشست نمایندگان ویژه برای افغانستان را برای تقویت اجماع ‌بین‌المللی در مورد گام‌های بعدی و بحث در مورد پیشنهادات ارزیابی مستقل سازماندهی کند. برای کمک به آماده‌سازی برای نشست نمایندگان و رایزنی‌های مرتبط، دوره کاری هماهنگ‌کننده ویژه فریدون سینیرلی‌اوغلو تا پایان فبروری تمدید شده‌است.″

درهمین حال، ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی حکومت سرپرست به تمدید ماموریت فریدون سینیرلی‌‌اوغلو هماهنگ‌کننده‌ ویژه‌ سازمان ملل در امور افغانستان واکنش نشان داد. آقای مجاهد می‌گوید که فریدون سینیرلی‌اوغلو توانسته تاحدی واقعیت‌‌های افغانستان را به جهانیان انعکاس دهد و روابط خوبی با این حکومت تأمین‌ کند.

این در حالیست که پیش از این ضمیر کابلوف نماینده ویژه روسیه برای افغانستان گفته که این نشست در نیمه دوم ماه جنوری سال ۲۰۲۴ میلادی برگزار خواهد شد.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv