مسوولان در وزارت امر به معروف و نهی از منکر حکومت سرپرست امارت اسلامی می ‌گویند که در ده ماه گذشته دوصد و چهارده شکایت در این وزارت ثبت شده که به تمامی آن رسید‌گی شده است. مولوی عبدالرحمان منیر معین سمع شکایات وزارت امر به معروف و نهی از منکر امارت اسلامی روز 〈پنج‌شنبه، […]

مسوولان در وزارت امر به معروف و نهی از منکر حکومت سرپرست امارت اسلامی می ‌گویند که در ده ماه گذشته دوصد و چهارده شکایت در این وزارت ثبت شده که به تمامی آن رسید‌گی شده است.

مولوی عبدالرحمان منیر معین سمع شکایات وزارت امر به معروف و نهی از منکر امارت اسلامی روز 〈پنج‌شنبه، ۱۶ سرطان〉 در یک نشست خبری در کابل گفت که درحال حاضر حدود ۸ هزار کارمند در مرکز و ولایت‌ها مصروف کار‌ اند. وی تاکید کرد که فعالیت‌‌های وزارت امر به معروف و نهی از منکر دربخش‌‌های ملکی، نظامی و سمع شکایات متمرکز است.

در همین حال، عاکف مهاجر، سخن‌گوی این وزارت می‌گوید که در جریان ۱۰ ماه اخیر با اقشار مختلف جامعه به‌شمول اعضای اتحادیه‌ها، استادان دانشگاه، وکلای گذر عالمان دین و جامعه رسانه‌‌ای به منظور تحقق بهتر فرامین و احکام در خصوص امر به معروف و نهی از منکر دیدار‌ کرده‌اند.

گفتنی‌است که با سقوط حکومت پیشین و تسلط مجدد امارت اسلامی در افغانستان، وزارت امور زنان توسط امارت اسلامی حذف و به جای آن وزارت امر به معروف و نهی از منکر به فعالیت آغاز کرد.