وزارت تحصیلات عالی می گوید که سال آینده بیش از ۱۵۰ هزار دانشجو در موسسات تحصیلات عالی و نیمه عالی جذب خواهند شد. فیصل امین سخنگوی وزارت تحصیلات عالی با آن که می پذیرد شماری زورمندان قصد داشتن که زمینه تقلب در آزمون کانکور را مساعد کنند، اما این وزارت دست این افراد را کوتاه […]

وزارت تحصیلات عالی می گوید که سال آینده بیش از ۱۵۰ هزار دانشجو در موسسات تحصیلات عالی و نیمه عالی جذب خواهند شد. فیصل امین سخنگوی وزارت تحصیلات عالی با آن که می پذیرد شماری زورمندان قصد داشتن که زمینه تقلب در آزمون کانکور را مساعد کنند، اما این وزارت دست این افراد را کوتاه کرده است. آقای امین از شفاف بودن روند آزمون کانکور سخن می زند و اطمینان می دهد که هیچ گونه سفارشی پذیرفته نمی شود. سخنگوی وزارت تحصیلات عالی همچنان می گوید که نتایج امتحان کانکور بدون تاخیر در زمان معین اعلام خواهد شد.

آقای امین می افزاید که سال آینده تحصیلی امتحان کانکور شبانه با محدود کردن شماری از رشته ها اخذ خواهد شد.این گفته ها در حالی مطرح می شود که همه ساله متقاضیان کانکور از اعلام نشدن نتایج کانکور در زمان معین و شفاف نبودن این روند شکایت دارند.