وزارت دفاع ملی می گوید که در چندین عملیات نیروهای امنیتی کشور دوصد طالب مسلح کشته شده است. با گذشت هرروز شدت ناامنی ها در کشور به ویژه در ولایت های شمالی افزایش یافته است.دولت وزیری معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی می گوید که در ۲۴ ساعت گذشته طی چندین عملیات نیروهای امنیتی کشور در […]

وزارت دفاع ملی می گوید که در چندین عملیات نیروهای امنیتی کشور دوصد طالب مسلح کشته شده است. با گذشت هرروز شدت ناامنی ها در کشور به ویژه در ولایت های شمالی افزایش یافته است.دولت وزیری معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی می گوید که در ۲۴ ساعت گذشته طی چندین عملیات نیروهای امنیتی کشور در مناطق مختلف، ۲۰۰ تن از مخالفان مسلح دولت کشته، ۸۸ تن زخمی و ۹ تن دیگر بازداشت شده اند.

آقای وزیری می افزاید که مخالفان مسلح دولت توان مبارزه در میدان نبرد را در مقابل نیروهای امنیتی کشور از دست داده اند و هم اکنون عملیات های برای سرکوب آنان در ولایت های پکتیا، لوگر، کندهار، ارزگان، هرات، تخار و بدخشان ادامه دارد.

درهمین حال مقام های وزارت داخله کشور از سرگیری راکت پراگنی نظامیان پاکستان به خاک کشور را نگران کننده می خوانند.صدیق صدیقی سخنگوی این وزارت می گوید که به نیروهای امنیتی کشور وظیفه سپرده شده است که جلوهرگونه تخطی مرزی ازسویی پاکستان را بگیرند.

این در حالیست که چند روز پیش نیز میان نیروهای سرحدی کشور و مرزبانان پاکستانی درگیری رخ داده بود و در نتیجه آن یک مرزبان کشور شهید و هفت تن از مرزبانان پاکستان کشته شدند.