درپی چندین رشته عملیات نظامیان کشور در چندین ولایت تلفات سنگینی بر هراس افگنان وارد شده است. مقام های وزارت دفاع ملی می گویند که این عملیات ها تنها در یک شبانه روز گذشته در هفده ولایت کشور انجام شده است. وزارت دفاع ملی از دستآورد نظامیان کشور در کار سرکوب هراس افگنان خبر می […]

درپی چندین رشته عملیات نظامیان کشور در چندین ولایت تلفات سنگینی بر هراس افگنان وارد شده است. مقام های وزارت دفاع ملی می گویند که این عملیات ها تنها در یک شبانه روز گذشته در هفده ولایت کشور انجام شده است.

وزارت دفاع ملی از دستآورد نظامیان کشور در کار سرکوب هراس افگنان خبر می دهد. در یک نامه خبری این وزارت گفته شده است که تنها در یک شبانه روز گذشته در پی حملات تهاجمی نظامیان کشور به منظور سرکوب هراس افگنان در مربوطات ولایت های لغمان، پکتیا، غزنی، میدان وردک، کندهار، ارزگان، زابل، غور، بادغیس، هرات، فراه، بغلان، کندز و هلمند ۳۶ هراس افگن کشته شده اند. به اساس این نامه خبری، درپی این عملیات ها، ۲۳ هراس افگن دیگر زخم برداشته اند. در این عملیات ها مقدار زیادی سلاح و جنگ افزار نیز به دست نظامیان کشور افتاده است. خبرنامه می افزاید که شش تن از نظامیان کشور نیز دراین عملیات ها شهید شده اند.