درپی چندین رشته عملیات نظامیان کشور در چندین ولایت تلفات سنگینی بر هراس افگنان وارد شده است. مسوول رسانه‏ای وزارت دفاع ملی می گوید که این عملیات ها در سیزده ولایت انجام شده است. باگسترش فعالیت طالبان در بخش هایی از کشور، نظامیان کشور نیز حملات تهاجمی شان را برای سرکوب آنان افزایش داده اند. […]

درپی چندین رشته عملیات نظامیان کشور در چندین ولایت تلفات سنگینی بر هراس افگنان وارد شده است. مسوول رسانه‏ای وزارت دفاع ملی می گوید که این عملیات ها در سیزده ولایت انجام شده است.

باگسترش فعالیت طالبان در بخش هایی از کشور، نظامیان کشور نیز حملات تهاجمی شان را برای سرکوب آنان افزایش داده اند. درحال حاضر نظامیان کشور در شانزده ولایت بر ضد گروه طالبان حملات تصفیوی اجرا می کنند. مسوولان امنیتی می گویند که تنها در یک شبانه روز گذشته در پی عملیات نظامیان کشور در سیزده ولایت بر طالبان تلفات سنگین وارد شده است. مسوول رسانه‏ای وزارت دفاع ملی می گوید که این عملیات ها در ولایت های ننگرهار، پکتیا، پکتیکا، کندهار، ارزگان، زابل، بادغیس، هرات، فراه، بغلان، کندز و هلمند انجام شده است. وی می افزاید که درپی این عملیات ها نزده هراس افگن به شمول نه فرد وابسته به گروه تروریستی داعش کشته شده اند. به گفته وی، در جریان این عملیات ها مقدار زیادی سلاح و جنگ افزار نیز به دست نظامیان کشور افتاده است. همچنان در جریان این عملیات ها یک تن از نظامیان کشور نیز به شهادت رسیده است.