وزارت دفاع ملی اعلام کرده است که در نتیجه عملیات نظامیان کشور نزدیک به ۹۰ فرد وابسته به چند گروه تروریستی کشته شدنده اند. این عملیات ها در مربوطات ولایات ننگرهار، پکتیا، پکتیکا، کندهار، ارزگان، زابل، بادغیس، هرات، فراه، فاریاب، بغلان، کندز و هلمند انجام شده است. در خبرنامه وزارت دفاع آمده است که در […]

وزارت دفاع ملی اعلام کرده است که در نتیجه عملیات نظامیان کشور نزدیک به ۹۰ فرد وابسته به چند گروه تروریستی کشته شدنده اند.

این عملیات ها در مربوطات ولایات ننگرهار، پکتیا، پکتیکا، کندهار، ارزگان، زابل، بادغیس، هرات، فراه، فاریاب، بغلان، کندز و هلمند انجام شده است. در خبرنامه وزارت دفاع آمده است که در مربوطات ولسوالی کجکی،‌ ساحات شور گدر و بولان لشکرگاه سی و شش فرد وابسته به گروه طالبان کشته و سیزده تن دیگر زخمی شده اند. به اساس این خبرنامه، در مربوطات ولسوالی پچیراگام ولایت ننگرهار ۲۷ تروریست داعش کشته شده اند.

به اساس خبرنام وزارت دفاع ملی در مربوطات ولسوالی جانی خیل ولایت پکتیا، در مربوطات ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب، ولسوالی قرغه ای ولایت لغمان، دهراود ولایت ارزگان، شیندند ولایت هرات و پشت رود ولایت فراه نیز عملیات انجام شده که در نتیجه تلفاتی به شورشیان وارد شده است. وزارت دفاع ملی تأیید کرده است که در جریان این عملیات ها، چهار سرباز ارتش ملی نیز به شهادت رسیده اند.