در پی چندین عملیات نظامیان کشور در یک شبانه روز گذشته، حدود چهل هراس افگن کشته شدند. دفتر رسانه ای وزارت دفاع ملی با نشر یک نامه خبری اعلام کرده است که این عملیات ها در مربوطات ولایت های بادغیس، هلمند، کندز، کندهار و بغلان انجام شده است. به اساس این نامه خبری، در جریان […]

در پی چندین عملیات نظامیان کشور در یک شبانه روز گذشته، حدود چهل هراس افگن کشته شدند. دفتر رسانه ای وزارت دفاع ملی با نشر یک نامه خبری اعلام کرده است که این عملیات ها در مربوطات ولایت های بادغیس، هلمند، کندز، کندهار و بغلان انجام شده است. به اساس این نامه خبری، در جریان عملیات تصفیوی نظامیان ارتش در مربوطات  ولسوالی آب کمری ولایت بادغیس شانزده هراس افگن کشته شده اند و بیست تن دیگر آنان زخم برداشته اند. همچنان در پی عملیات دیگر در مربوطات شهر لشکرگاه ولایت هلمند نزده هراس افگن کشته شده اند و پنج تن دیگر آنان زخم برداشته اند. براساس معلومات وزارت دفاع ملی، در عملیات نظامیان کشور در مربوطات ولسوالی امام صاحب ولایت کندز نیز سه هراس افگن کشته شدند و دو تن دیگر آنان زخم برداشتند.

نظامیان کشور در ولایت کندهار نیز عملیات انجام داده اند که در نتیجه این عملیات در مربوطات ولسوالی میوند این ولایت یک هراس افگن کشته شده و دو تن آنان زخم برداشته و پنج هراس افگن دیگر به اسارت نظامیان کشور درآمده اند.

در همین حال، مسوول رسانه ای وزارت دفاع ملی می گوید که در ادامه عملیات پاکسازی در مربوطات ولسوالی دهنه غوری ولایت بغلان، در چهارده روستا عملیات خانه به خانه انجام شده و مقدار جنگ افزار سبک و سنگین، یک عراده امبولانس و داروهای عاجل به دست نظامیان کشور افتاده است.