وزارت های معادن و پترولیم و احیا و انکشاف دهات دستاوردهای سال گذشته این وزارت ها را ارایه کردند. سرپست وزارت معادن و پترولیم طرح و طی مراحل قانون معادن را از دستاورد های سال گذشته خورشیدی این اداره می داند. به ادامه “برنامه پاسخ دهی دولت به مردم” وزارت های معادن و پترولیم و […]

وزارت های معادن و پترولیم و احیا و انکشاف دهات دستاوردهای سال گذشته این وزارت ها را ارایه کردند. سرپست وزارت معادن و پترولیم طرح و طی مراحل قانون معادن را از دستاورد های سال گذشته خورشیدی این اداره می داند.

به ادامه “برنامه پاسخ دهی دولت به مردم” وزارت های معادن و پترولیم و وزارت احیا و انکشاف دهات دستاوردهای سال گذشته این وزارت ها را ارایه کردند. نرگس نهان، سرپرست وزارت معادن و پترولیم طرح و طی مراحل قانون معادن را از دستاوردهای سال گذشته خورشیدی این وزارت می داند.

از چند سال به این سو به اثر نبود نقشه راه در کار استخراج معادن کشور و همچنان نبود منابع بشری در وزارت معادن، قراداد های بزرگ و متوسطه استخراج معادن با مشکل روبه رو شده است. سرپرست این وزارت حل مشکلات چهارده قرارداد بزرگ استخراج معادن و یکصد و پنجاه قرار داد کوچک و متوسط را از دیگر دستاوردهای اداره تحت امرش در سال گذشته خورشیدی عنوان می کند.

درهمین حال، مجب الرحمن کریمی، وزیر احیا و انکشاف دهات می گوید که در سال گذشته خورشیدی بیش از یکهزار و پنج صد پروژه توسعه ای را در سراسر کشور عملی کرده اند که سه میلیون تن از این پروژه ها بهره مند شده اند.

وزیر احیا و انکشاف دهات می گوید که در سال گذشته خورشیدی یازده هزار هکتار زمین آبیاری شده و بیشتر از دو هزار هکتار زمین دیگر از خطر سیلاب نجات داده شده است. مسوولان این وزارت خانه ها می گویند که در سال روان خورشیدی، برنامه هایی دارند که با عملی شدن آن در اقتصاد کشور و نحوی زندگی مردم بهبود رونما خواهد شد.