وزیر عدلیه با تاکید بر اینکه قانون حمایت از کودکان به فرمایش سفارت خانه ها طرح نشده است می گوید که این قانون بر اساس کنوانسیون حقوق کودکان طرح شده است. وزیر عدلیه که در پیوند به کار کردهای این وزارت طی سال روان صحبت می کرد، از شورای ملی خواست که در پیوند به […]

وزیر عدلیه با تاکید بر اینکه قانون حمایت از کودکان به فرمایش سفارت خانه ها طرح نشده است می گوید که این قانون بر اساس کنوانسیون حقوق کودکان طرح شده است. وزیر عدلیه که در پیوند به کار کردهای این وزارت طی سال روان صحبت می کرد، از شورای ملی خواست که در پیوند به قانون حمایت از کودکان زودتر تصمیم بگیرند.

پس از تصویب قانون حمایت از کودکان و جنجال در مجلس نمایندگان بر سر این قانون،بصیر انور وزیر عدلیه می گوید که این قانون بر اساس کنوانسیون حقوق کودکان طرح شده است. وزیر عدلیه از شورای ملی می خواهد که در پیوند به قانون حمایت از کودکان زوتر تصمیم بگیرند تا تصمیم نهایی در پیوند به این قانون گرفته شود.

وزیر عدلیه همچنان از نهایی شدن ده ها قانون توسط این وزارت در سال روان سخن می زند و می گوید که با نهایی شدن و طی مراحل قانونی این قوانین، قانونمندی در کشور بیشتر پیش خواهد شد.

قانون حمایت از کودکان در نشست روز دوشنبه هفته گذشته مجلس نمایندگان با اکثریت آرا حاضر در مجلس به تصویب رسید، اما تنش ها در پیوند به این قانون بیشتر از پیش بین اعضای مجلس نمایندگان شدت گرفته است. شماری از اعضا مجلس نمایندگان قانون حمایت از کودکان را خلاف ارزش های اسلامی می دانند و خواستار تجدید نظر در این قانون استند.