وزارت اقتصاد بر مبارزه جدی علیه فساد اداری تاکید می کند. وزیر اقتصاد می گوید که تاکنون سه تن به اتهام فساد به دادستانی کل معرفی شده اند و شمار دیگر از وظایف شان سبکدوش گردیده اند. وزارت اقتصاد راهکاری های را برای مبارزه با فساد اداری تهیه کرده است. این راهکار ها برای تامین […]

وزارت اقتصاد بر مبارزه جدی علیه فساد اداری تاکید می کند. وزیر اقتصاد می گوید که تاکنون سه تن به اتهام فساد به دادستانی کل معرفی شده اند و شمار دیگر از وظایف شان سبکدوش گردیده اند.

وزارت اقتصاد راهکاری های را برای مبارزه با فساد اداری تهیه کرده است. این راهکار ها برای تامین شفافیت بیشتر در تدارکات، روند استخدام و نظارت از موسسات غیر دولتی تهیه شده است. عبدالستار مراد وزیر اقتصاد می گوید که با تطبیق شدن این راهکار ها شفافیت بیشتر در این وزارت تامین خواهد شد. آقای مراد می افزاید که برای برچیدن فساد از وزارت تحت امرش گام های جدی را برداشته است. به گفته وی، تاکنون سه تن به اتهام فساد به دادستانی کل معرفی شده اند و شمار دیگر از وظایف شان سبکدوش گردیده اند.

در همین حال، محمد امین خرمجی معاون اداره عالی مبارزه با فساده اداری از اقدام وزارت اقتصاد در راستای مبارزه با فساد اداری استقبال می کند. آقای خرمجی می گوید که این راهکار ها می تواند در کاهش میزان فساد در وزارت اقتصاد موثر واقع شود. فساد پس از امنیت بزرگترین چالش در کشور است. آگاهان باور دارند تا زمانی که دامنه فساد از کشور برچیده نشود، امنیت در کشور تامین نخواهد شد.