صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور و رییس جمعیت اسلامی افغانستان در همایش بزرگداشت از پانزدهمین سالگرد شهادت قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود می گوید که به هیچ کس اجازه نمی دهد که ارزش های جهاد و مقاومت ملی را در کشور دست کم بگیرد. رییس جمعیت اسلامی افغانستان همچنان تاکید می […]

صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور و رییس جمعیت اسلامی افغانستان در همایش بزرگداشت از پانزدهمین سالگرد شهادت قهرمان ملی کشور شهید احمد شاه مسعود می گوید که به هیچ کس اجازه نمی دهد که ارزش های جهاد و مقاومت ملی را در کشور دست کم بگیرد. رییس جمعیت اسلامی افغانستان همچنان تاکید می کند که به هدف انتقال ارزش های جهاد و مقاومت ملی به نسل نو باید از شهیدان راه آزادی به گونه گسترده یاد بود صورت گیرد.

وزیر امور خارجه کشور و رییس جمعیت اسلامی افغانستان تاکید می کند که احمدشاه مسعود شخص مبارز، وطن دوست و صادق به مردم بود و نسل جدید باید این گونه شخصیت ها را برای خویش الگو قرار دهند. آقای ربانی می افزاید که در همایش های یاد بود از شهیدان راه آزادی باید ارزش های جهاد و مقاومت به نسل نو انتقال داده شود.

رییس جمعیت اسلامی افغانستان، سر ستیز گرفتن با ارزش های جهاد و مقاومت ملی را به صلاح هیچ جناحی نمی داند و تأکید می کند که اجازه نخواهد این ارزش ها دستکم گرفته شود.

صلاح الدین ربانی بدون نام بردن از فرد خاص می گوید که باید به شعارهای دروغین در عرصه سیاسیت نقطه پایان داده شود.

رییس جمعیت اسلامی افغانستان و وزیر امور خارجه کشور همچنان می گوید که مردم افغانستان با جهاد کردن و شکل دادن مقاومت ملی علیه تروریستان نشان دادند که نمی خواهند زیر سی‎طره ظلم و وحشت زندگی کنند.