صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور با مبشر جواد اکبر وزیر دولت هند در امور روابط خارجی در شهر بروکسل دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، صلاح الدین ربانی از همکاری های هند طی یک و نیم دهه اخیر در بخش های مختلف، به ویژه اعلام کمک یک میلیارد دالری اخیر قدردانی کرده […]

صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور با مبشر جواد اکبر وزیر دولت هند در امور روابط خارجی در شهر بروکسل دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، صلاح الدین ربانی از همکاری های هند طی یک و نیم دهه اخیر در بخش های مختلف، به ویژه اعلام کمک یک میلیارد دالری اخیر قدردانی کرده و افزوده است: همکاری های هند با دولت و مردم افغانستان در بخش های مختلف طی یک و نیم دهه اخیر، تأثیر مثبتی گذاشته و تصویر بهتری از روابط دوستانه میان دو کشور نزد مردم افغانستان ایجاد کرده است.

در همین حال، مبشر جواد اکبر وزیر دولت هند در امور روابط خارجی نیز بر همکاری های دولت و مردم کشورش با افغانستان تأکید کرده و افزوده است که تهدید تروریزم در منطقه تنها متوجه افغانستان نیست، بلکه متوجه همه کشورهای جهان است و باید مبارزه مشترک با این پدیده به عنوان یک اولویت، در نظر گرفته شود.