صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان و وزیر امور خارجه کشور حلول سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد صلی الله علیه وسلم را به همه مسلمانان تبریک گفته است. در پیام آقای ربانی به همین مناسبت آمده است: در دوازدهم ماه ربیع الاول، آمنه بنت جحش همسر عبدالله ابن عبدالمطلب یکی از شخصیت های […]

صلاح الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان و وزیر امور خارجه کشور حلول سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد صلی الله علیه وسلم را به همه مسلمانان تبریک گفته است.

در پیام آقای ربانی به همین مناسبت آمده است: در دوازدهم ماه ربیع الاول، آمنه بنت جحش همسر عبدالله ابن عبدالمطلب یکی از شخصیت های خوش نام مکه مکرمه، کودکی را به دنیا آورد که نامش را محمد گذاشتند و خداوند جل جلاله، او را به عنوان سرچشمه رحمت الهی، کانون عالی ترین صفات انسانی، و گنجینه راست گویی و درست کاری توصیف کرد. در ادامه این پیام آمده است: در شرایطی که جهان به محل نا امنی برای زندگی بشر بدل شده، بیشتر از هر زمان دیگر بشریت به ویژه مسلمان ها به بازخوانی و تعمق در فهم دقیق پیام والای الهی حضرت سرورکاینات نیاز دارند، زیرا فهم دقیق جوهر پیام الهی او و شناخت سیرت عملی اش، زندگی فردی و جمعی ما را پر از فضایل کرده و دنیا را به محل امنی برای زندگی سعادتمند بشری خواهد کرد.