وزارت تحصیلات عالی از پذیرش بیش از پنجاه و یک هزار دانشجو در دانشگاه های خصوصی خبر می دهد. فریده مومند وزیر تحصلات عالی سطح شمولیت در امتحان کانکور را قناعت بخش می خواند و می افزاید که در سال جدید بیش از پنجاه و یک هزار دانشجو در دانشگاه های خصوصی با تخفیف ویژه […]

وزارت تحصیلات عالی از پذیرش بیش از پنجاه و یک هزار دانشجو در دانشگاه های خصوصی خبر می دهد. فریده مومند وزیر تحصلات عالی سطح شمولیت در امتحان کانکور را قناعت بخش می خواند و می افزاید که در سال جدید بیش از پنجاه و یک هزار دانشجو در دانشگاه های خصوصی با تخفیف ویژه برای یک دوره تحصیلی جذب خواهند شد.

بانو مومند نبود نصاب تحصیلی معیاری در دانشگاه های کشور را از چالش های عمده فرا راه نظام تحصیلی عنوان می کند و می گوید که برای بهبود کیفیت نصاب تحصیلی بازنگری نصاب تحصیلی دانشگاه ها آغاز شده است.

این در حالیست که در سال های گذشته دست کاری در روند آزمون کانکور میزان باورمندی مردم نسبت به شفافیت این روند را کاهش داده بود. اما وزیر تحصیلات عالی تاکید می کند که برای بدست آوردن اعتماد مردم، امسال به کسی اجازه اعمال نفوذ در این روند داده نشده است.