صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور با سکرتر جنرال سازمان همکاری اسلامی در کابل دیدار و گفتگو کرده است. در این دیدار، وزیر امور خارجه کشور با ستایش از همکاری های سازمان همکاری اسلامی برای برگزاری نشست علمای جهان اسلام، برهمکاری و حمایت لازم از برگزاری این نشست تاکید کرده است. وزیر امور خارجه […]

صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور با سکرتر جنرال سازمان همکاری اسلامی در کابل دیدار و گفتگو کرده است. در این دیدار، وزیر امور خارجه کشور با ستایش از همکاری های سازمان همکاری اسلامی برای برگزاری نشست علمای جهان اسلام، برهمکاری و حمایت لازم از برگزاری این نشست تاکید کرده است.

وزیر امور خارجه کشور همچنان آمادگی کشور عربستان سعودی برای میزبانی از نشست بین المللی علمای جهان اسلام را برای حمایت از تلاش های صلح در افغانستان ستایش کرده است. در همین حال، سکرتر جنرال سازمان همکاری اسلامی در رابطه به آمادگی ها برای برگزاری نشست بین المللی علمای جهان اسلام برای حمایت از تلاش های صلح در افغانستان به وزیر امور خارجه کشور معلومات داده و ابراز امیدواری کرده است که این نشست بتواند تلاش های صلح در افغانستان را بسوی موفقیت بکشاند.