با گذشت نزدیک به دو ماه از سقوط حکومت غنی وزیر داخله پیشین، از رابطه پنهانی و تماس‌های مداوم حمدالله محب مشاور پیشین شورای امنیت ملی با خلیل‌الرحمان حقانی عضو ارشد طالبان خبرداده است. مسعود اندرابی وزیر داخله حکومت پیشین در صفحه‌ی فیس‌بوکش در مورد چگونگی فرار غنی نوشته است که روز فرار، حمدالله محب […]

با گذشت نزدیک به دو ماه از سقوط حکومت غنی وزیر داخله پیشین، از رابطه پنهانی و تماس‌های مداوم حمدالله محب مشاور پیشین شورای امنیت ملی با خلیل‌الرحمان حقانی عضو ارشد طالبان خبرداده است.

مسعود اندرابی وزیر داخله حکومت پیشین در صفحه‌ی فیس‌بوکش در مورد چگونگی فرار غنی نوشته است که روز فرار، حمدالله محب مشاور امنیت ملی تماس مداوم با خلیل‌الرحمان حقانی داشته‌است. او گفته که حمدالله محب مشاور امنیت ملی با خلیل‌الرحمان حقانی چندین تماس داشته است و حتی یک بار قرار شده تا محب با خلیل حقانی در نزدیک کابل ملاقات کند؛ اما بعدتر حمدالله محب ترجیح داده است که از طریق تلفن به هماهنگی‌ها ادامه دهد.  این در حالی‌ست که محمداشرف غنی با بیش از ۵۰ تن از افراد نزدیک خود با چهار چرخ‌بال از کابل به ‌میدان هوایی ترمز اوزبیکستان فرار کرده بود و کابل را به طالبان واگذار کرد.