وزارت صحت عامه می گوید که تدابیر تازه ای برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در کشور روی دست گرفته شده است. فیروز الدین فیروز، وزیر صحت عامه می گوید افرادی که تاکنون آزمایش ابتلا شدن شان به ویروس کرونا مثبت ثابت شده است، از بیرون کشور آمده اند. وزیر صحت عامه در یک کنفرانس […]

وزارت صحت عامه می گوید که تدابیر تازه ای برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در کشور روی دست گرفته شده است. فیروز الدین فیروز، وزیر صحت عامه می گوید افرادی که تاکنون آزمایش ابتلا شدن شان به ویروس کرونا مثبت ثابت شده است، از بیرون کشور آمده اند.

وزیر صحت عامه در یک کنفرانس خبری آخرین جزییات را درباره ویروس کرونا در کشور ارایه کرد. او تأکید می کند که نباید درباره این ویروس معلومات ناموثق به شهروندان کشور داده شود.

فیروز الدین فیروز می گوید که تدابیری برای شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا در میدان های هوایی و مرزهای زمینی گرفته می شود. به گفته وزیر صحت عامه، هنوز ویروس کرونا در اجتماع شیوع نکرده است و افراد مبتلا به این ویروس از بیرون کشور وارد شده اند.

وزیر صحت عامه همچنان می گوید که چین و امارت متحد عرب وعده کرده اند کیت ها یا وسیله های تشخیص کرونا را در اختیار افغانستان قرار می دهد. او همچنان شایعه هایی را رد کرد که گویا پیش از این امارات متحد عرب به عوض وسیله های تشخیص ویروس کرونا، وسیله های تشخیص بیماری سارس را کمک کرده است.