ولسوالی ناوه ولایت هلمند پس از نبردهای شدید میان نظامیان کشور و طالبان، صبح امروز به دست طالبان سقوط کرد. در این رویداد، ولسوال ولسوالی ناوه نیز به شهادت رسیده است. مسوولان امنیتی هلمند گفته اند که افراد وابسته به گروه طالبان شب گذشته از چندین استقامت به مرکز ولسوالی حملات تهاجمی را آغاز کردند […]

ولسوالی ناوه ولایت هلمند پس از نبردهای شدید میان نظامیان کشور و طالبان، صبح امروز به دست طالبان سقوط کرد. در این رویداد، ولسوال ولسوالی ناوه نیز به شهادت رسیده است.

مسوولان امنیتی هلمند گفته اند که افراد وابسته به گروه طالبان شب گذشته از چندین استقامت به مرکز ولسوالی حملات تهاجمی را آغاز کردند در نتیجه این ولسوالی به دست آنان سقوط کرد. این در حالیست که پس از چند ساعت درگیری طالبان کنترول مرکز ولسوالی ناوه را به دست گرفتند و در پی درگیری میان نظامیان کشور و افراد وابسته به گروه طالبان، احمدسالم فرمانده پولیس ولسوالی ناوه به شهادت رسیده است. مسوولان امنیتی هلمند گفته اند که طالبان یکشنبه از چندین استقامت به مرکز ولسوالی حملات تهاجمی را آغاز کردند و در نتیجه کنترول مرکز این ولسوالی از دست نظامیان کشور بیرون شد.