پولیس کابل تایید می‌کند که راز محمد وزیری، ولسوال جغتوی ولایت میدان وردک عصر دیروز در شلیک گلوله افراد مسلح ناشناس در مربوطات حوزه سوم امنیتی شهر کابل به شهادت رسیده است. فردوس فرامرز، سخنگوی فرماندهی پولیس کابل می گوید که  افراد مسلح پس از گلوله‌ باری از محل فرار کرده اند. گروه طالبان با […]

پولیس کابل تایید می‌کند که راز محمد وزیری، ولسوال جغتوی ولایت میدان وردک عصر دیروز در شلیک گلوله افراد مسلح ناشناس در مربوطات حوزه سوم امنیتی شهر کابل به شهادت رسیده است.

فردوس فرامرز، سخنگوی فرماندهی پولیس کابل می گوید که  افراد مسلح پس از گلوله‌ باری از محل فرار کرده اند. گروه طالبان با نشر اعلامیه ‌ای مسوولیت این رویداد را به عهده گرفته و گفته اند که این تیراندازی توسط افراد آنان صورت گرفته است. پولیس کابل در مورد ادعای طالبان چیزی نگفته، اما تاکید کرده که تحقیقات پولیس در این باره آغاز شده است. در همین حال، دفتر رسانه ‌های والی میدان وردک با نشر اعلامیه‌ ای گفته است که ولسوال جغتوی این ولایت از سوی گروه طالبان در شهر کابل تیرباران شده است. در اعلامیه آمده است که آقای وزیری در یک سفر رسمی و به هدف اشتراک در یک کارگاه به کابل رفته بود.