وزارت دولت در امور شهدا و معلولین و وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند که براساس آن روند پرداخت حقوق معلولین و خانواده شهداء الکترونیکی می ‌شود. بربنیاد این تفاهمنامه وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به همکاری اداره آسان خدمت، در جریان شش ماه آینده روند پرداخت حقوق معلولین و خانواده شهدا […]

وزارت دولت در امور شهدا و معلولین و وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند که براساس آن روند پرداخت حقوق معلولین و خانواده شهداء الکترونیکی می ‌شود.

بربنیاد این تفاهمنامه وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به همکاری اداره آسان خدمت، در جریان شش ماه آینده روند پرداخت حقوق معلولین و خانواده شهدا را الکترونیکی می کند. فهیم هاشمی، سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی می گوید که که افزون بر الکترونیکی سازی روند پرداخت حقوق معلولین و خانواده‌ های شهدا، ظرفیت سازی برای کارمندان وزارت شهدا و معلولین، از دیگر بخش‌ های این تفاهمنامه است.

پیش از این وزارت مخابرات شانزده تفاهمنامه را به همکاری اداره آسان خدمت، با ادارات دولتی امضا کرده که نتایج رضایت بخشی در قبال داشته است. درهمین حال، لعل الدین آریوبی، وزیر دولت در امور شهدا و معلولین می گوید که با تطبیق این روند و با ایجاد سرعت وشفافیت، مراجعین در زمان کمتر حقوق خویش را به دست خواهند آورد.

الکترونیکی سازی سیستم پرداخت حقوق معلولین، وزارت دولت در امور شهدا و معلولین را در روند حسابدهی و به میان آوردن شفافیت نیز کمک خواهد کرد.