مسوولان محلی ولایت فراه می گویند که در پی حملات هوایی هواپیماهای بدون سرنشین در مربوطات این ولایت تلفات سنگین بر هراس افگنان وار شده است. سخنگوی پولیس فراه می گوید که، این حمله در ولسوالی خاک سفید این ولایت انجام شده است. درپی حملات هوایی هواپیماهای بدون سرنشین در مربوطات ولایت فراه ۲۱ هراس […]

مسوولان محلی ولایت فراه می گویند که در پی حملات هوایی هواپیماهای بدون سرنشین در مربوطات این ولایت تلفات سنگین بر هراس افگنان وار شده است. سخنگوی پولیس فراه می گوید که، این حمله در ولسوالی خاک سفید این ولایت انجام شده است.

درپی حملات هوایی هواپیماهای بدون سرنشین در مربوطات ولایت فراه ۲۱ هراس افگن کشته شده اند. اقبال باهر سخنگوی فرماندهی پلیس فراه می گوید که این حمله نا وقت شب گذشته در مربوطات قریه دیوار سرخ ولسوالی خاک سفید این ولایت بالای یک قرارگاه هراس افگنان انجام شده است. آقای اقبال می‌ افزاید، گمان می ‌رود در این حمله یک تن از فرماندهان مشهور طالبان در میان کشته شدگان باشد. وی می گوید که درپی این حمله، یک موتر رنجر، یک تانک هاموی و سه موتر سراچه تخریب شده است. به گفته وی، در پی این حمله، مقدار زیادی سلاح و جنگ افزار هراس افگنان تخریب شده است و یک مخفیگاه بزرگ آنان نیز از بین رفته است. ولسوالی خاک سفید یکی از ولسوالی‌های نا امن ولایت فراه به حساب می آید و در حال حاضر چندین روستای آن تحت کنترل طالبان است.