فرماندهی پلیس کابل از کاهش جرم های جنایی در ماه های اخیر در کابل خبر می دهد. حسن شاه فروغ می گوید که جرم های جنایی در کابل در مقایسه به چند ماه گذشته کمتر شده است. کمتر روزی است که باشندگان کابل شاهد رویداد جنایی نباشند و این مساله بر نگرانی پایتخت نشینان افزوده […]

فرماندهی پلیس کابل از کاهش جرم های جنایی در ماه های اخیر در کابل خبر می دهد. حسن شاه فروغ می گوید که جرم های جنایی در کابل در مقایسه به چند ماه گذشته کمتر شده است.

کمتر روزی است که باشندگان کابل شاهد رویداد جنایی نباشند و این مساله بر نگرانی پایتخت نشینان افزوده است. اما فرماندهی پلیس کابل بر جلوگیری از جرم های جنایی تاکید می کند. حسن شاه فروغ فرمانده پلیس کابل می گوید که جرم های جنایی در مقایسه به ماه های گذشته در پایتخت کاهش یافته است.

در همین حال شماری از اعضای مجلس نمایندگان از موجودیت جرم های جنایی در شهر کابل نگرانی می کنند. آنان می گویند که در راستای جلوگیری از جرم های جنایی در پایتخت باید تلاش جدی شود.

این درحالیست که به گفته ی باشندگان کابل، موجودیت افراد مسلح غیر مسوول و گشت و گزار آنان در شهر سبب شده است تا جرم های جنایی در پایتخت افزایش یابد.