پولیس کابل می‌گوید که افراد مسلح ناشناس پنج تن را در ولسوالی گلدره‌ی ولایت کابل با ضرب گلوله کشته و از محل فرار کرده‌اند. فردوس فرامرز، سخن‌گوی پولیس کابل می‌گوید که جسدهای این افراد روز گذشته از سوی پولیس در ساحه‌ی «دشت‌ناصری»این ولسوالی یافت شده است. آقای فرامرز افزوده است که بررسی‌های پولیس در مورد […]

پولیس کابل می‌گوید که افراد مسلح ناشناس پنج تن را در ولسوالی گلدره‌ی ولایت کابل با ضرب گلوله کشته و از محل فرار کرده‌اند. فردوس فرامرز، سخن‌گوی پولیس کابل می‌گوید که جسدهای این افراد روز گذشته از سوی پولیس در ساحه‌ی «دشت‌ناصری»این ولسوالی یافت شده است.

آقای فرامرز افزوده است که بررسی‌های پولیس در مورد این حادثه آغاز شده است. با این حال، ولسوال شکردره ولایت کابل می‌گوید که تمامی جان باختگان، باشندگان روستای “حاجی‌پیک” این ولسوالی اند. گوهر خان بابری، ولسوال شکردره می‌گوید که این افراد شب هنگام توسط افراد مسلح از خانه‌های‌شان بیرون و به بخش‌‌های ولسوالی گلدره منتقل شدند. آقای بابری افزوده است که تاکنون انگیزه‌ی این حادثه روشن نشده؛ اما در میان افراد کشته‌ شده کارمندان دولتی نیز شامل بوده‌اند. تاکنون هیچ فرد و گروهی مسوولیت این حادثه را به عهده نگرفته است.