ریاست جمهوری در واکنش به سخنان اخیر رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی، مبنی بر نبود اعتماد رییس جمهور بالای کابینه، اظهارات وی را به دور از واقعیت می داند. هارون چخانسوری سخنگوی ریاست جمهوری می گوید که آقای نبیل باید در مورد صلاحیت های رییس جمهور آگاهی پیدا کند. رحمت الله نبیل رییس […]

ریاست جمهوری در واکنش به سخنان اخیر رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی، مبنی بر نبود اعتماد رییس جمهور بالای کابینه، اظهارات وی را به دور از واقعیت می داند. هارون چخانسوری سخنگوی ریاست جمهوری می گوید که آقای نبیل باید در مورد صلاحیت های رییس جمهور آگاهی پیدا کند. رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی پس از حمله به دفتر پاملرنه، اعتماد نداشتن رییس جمهور بالای کابینه اش را دلیل اصلی افزایش حملات تروریستی در کشور دانسته است.

رحمت الله نبیل رییس پیشین امنیت ملی، روز گذشته پس از حمله به دفتر نهاد مدد رسان جهانی پاملرنه در کابل، به شماری از رسانه ها گفته است که رییس جمهور بالای کابینه اش اعتماد ندارد و مداخلات شخص وی در همه امور و بی اعتمادی وی به کابینه اش، سبب افزایش حملات تروریستی در کشور شده است. هارون چخانسوری سخنگوی ریاست جمهوری در واکنش به گفته های آقای نبیل می گوید که اطلاعات رحمت الله نبیل واقعیت ندارد و باید در مورد صلاحیت های رییس جمهور آگاهی پیدا کند.

در حالی ریاست جمهوری اظهارات رییس پیشین امنیت ملی را به دور از واقعیت می داند که، هم اکنون درگیری میان نظامیان و هراس افگنان در بخش های از کشور جریان دارد و حملات تروریستی در کلان شهرهای کشور شدت گرفته است. اعتماد شهروندان افغانستان به حکومت رو به کاهش است و شماری از شهروندان اختلاف میان سران حکومت را دلیل افزایش حملات تروریستی در کشور می دانند.