ریاست جمهوری با تاکید بر اصلاحات انتخاباتی می گوید که بدون آوردن اصلاحات در نظام انتخاباتی کشور، هیچ گونه انتخابات برگزار نخواهد شد. آوردن اصلاحات در نظام انتخاباتی کشور تضمین کننده کمک های جامعه جهانی به روند انتخابات است. هارون چخانسوری سخنگوی ریاست جمهوری می گوید که حکومت متعهد به آوردن اصلاحات در نظام انتخاباتی […]

ریاست جمهوری با تاکید بر اصلاحات انتخاباتی می گوید که بدون آوردن اصلاحات در نظام انتخاباتی کشور، هیچ گونه انتخابات برگزار نخواهد شد.

آوردن اصلاحات در نظام انتخاباتی کشور تضمین کننده کمک های جامعه جهانی به روند انتخابات است. هارون چخانسوری سخنگوی ریاست جمهوری می گوید که حکومت متعهد به آوردن اصلاحات در نظام انتخاباتی کشور است. به گفته آقای چخانسوری، بدون آوردن اصلاحات انتخاباتی، هیچ گونه انتخابات در کشور برگزار نخواهد شد.

سخنگوی ریاست جمهوری از تلاش ها برای دریافت راه حل ها برای اصلاح نظام انتخاباتی کشور سخن می گوید و از مجلس سنا می خواهد که به فرمان تقنینی رییس جمهور در خصوص اصلاح نظام انتخاباتی کشور رای تایید دهد.

این در حالیست که نهاد های ناظر بر روند انتخاباتی همواره حکومت و شورای ملی را متهم کرده اند که برای آوردن اصلاحات انتخاباتی کم توجهی می کند.