ریاست جمهوری می‎گوید که روابط افغانستان با اداره جدید آمریکا بهتر از گذشته خواهد بود. قرار است فردا دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا قدرت این کشور را در دست گیرد. اما از حکومت افغانستان در مراسم حلف وفاداری رییس جمهوری آمریکا به طور رسمی دعوت نشده است. ریاست جمهوری می‎گوید که روابط افغانستان با […]

ریاست جمهوری میگوید که روابط افغانستان با اداره جدید آمریکا بهتر از گذشته خواهد بود.

قرار است فردا دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب آمریکا قدرت این کشور را در دست گیرد. اما از حکومت افغانستان در مراسم حلف وفاداری رییس جمهوری آمریکا به طور رسمی دعوت نشده است. ریاست جمهوری می‎گوید که روابط افغانستان با اداره جدید آمریکا بهتر از گذشته خواهد بود. هارون چخانسوری سخنگوی ریاست جمهوری می‎گوید که تامین روابط نیک میان افغانستان و آمریکا به منافع هردو کشور است؛ زیرا این دو کشور متحدان استراتیژیک در نبرد با تروریسم اند.

سخنگوی ریاست جمهوری درپاسخ به پرسشی در مورد پی‎گیری پرونده معاون اول ریاست جمهوری می‎گوید که کار روی پرونده جنرال عبدالرشید دوستم جریان دارد و ارگان‎های عدلی و قضایی در این زمینه مستقلانه عمل خواهند کرد. آقای چخانسوری هم‎چنان می‎افزاید که کار روی پرونده فساد اداری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی جریان دارد و پس از تکمیل شدن با مردم شریک خواهد شد.