بیست و شش موسسه تحصیلات عالی خصوصی بیش از ده هزار جوان را با پرداخت فیس کم در این موسسات جذب می کنند. وزارت اطلاعات و فرهنگ، (روز دوشنبه ۵اسد/مرداد) با بیست و شش دانشگاه خصوصی یک قرارداد را امضا کرد که بر مبنای آن بیش از ده هزار جوان با پرداخت فیس کم در […]

بیست و شش موسسه تحصیلات عالی خصوصی بیش از ده هزار جوان را با پرداخت فیس کم در این موسسات جذب می کنند.

وزارت اطلاعات و فرهنگ، (روز دوشنبه ۵اسد/مرداد) با بیست و شش دانشگاه خصوصی یک قرارداد را امضا کرد که بر مبنای آن بیش از ده هزار جوان با پرداخت فیس کم در دانشگاه های خصوصی جذب می شود.داکتر کمال سادت معاون جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ می گوید که بر مبنای این قرار داد بیش از ده هزار جوان با پرداخت فیس کم در دانشگاه های خصوصی جذب می شوند. به گفته آقای سادت از این میان، ۳۷۴ تن جوان بگونه رایگان جذب می شوند.

درهمین حال شماری از رییسان دانشگاه های خصوصی از این اقدام معاونیت وزارت اطلاعات و فرهنگ استقبال می کنند و از رهبران حکومت وحدت ملی می خواهند که با درنظرداشت اینکه ۶۵ درصد نفوس کشور را جوانان تشکیل می دهد، باید برای جوانان یک وزارت تشکیل شود.

این در حالیست که به گفته شماری از جوانان کشور، بسیاری از مسوولان دانشگاه های خصوصی به این قرارداد در بسا موارد تعهد ندارند.