چهارده باب مکتب در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به ارزش مجموعی چهل میلیون افغانی از سوی ریاست انکشاف دهات این ولایت ساخته شده است. ریاست احیا و انکشاف دهات ولایت بلخ از ساخت ۱۴ باب مکتب از سوی این ریاست در ولسوالی دهدادی خبر می دهد. عبدالباسط عینی رییس احیا و انکشاف دهات بلخ می […]

چهارده باب مکتب در ولسوالی دهدادی ولایت بلخ به ارزش مجموعی چهل میلیون افغانی از سوی ریاست انکشاف دهات این ولایت ساخته شده است. ریاست احیا و انکشاف دهات ولایت بلخ از ساخت ۱۴ باب مکتب از سوی این ریاست در ولسوالی دهدادی خبر می دهد. عبدالباسط عینی رییس احیا و انکشاف دهات بلخ می گوید که هزینه ساخت این مکتب ها بالغ بر ۴۰ میلیون افغانی می شود که از بودجه این ریاست پرداخت شده است.

به گفته آقای عینی، در جریان سال جاری، نزدیک به ۹۰۰ پروژه ازطریق برنامه همبستگی ملی در نقاط مختلف ولایت بلخ روی دست گرفته شده بود که از آن میان، بیش از ۳۶۰ پروژه آن تکمیل و به بهره برداری سپرده شده است.

رییس احیا و انکشاف دهات بلخ می افزاید که پروژه های دیگری نیز در حال اجرا و تکمیل شدن دراین ولایت است که هزینه مجموعی آنها بالغ بر به ۱.۴ میلیارد افغانی می شود.

این در حالی است که اواخر هفته گذشته نیز ۴۵ پروژه عام المنفعه از سوی این ریاست به بهره برداری سپرده شده بود که ۱۷ پروژه آن در ولسوالی خلم و بقیه آنها در ولسوالی های دهدادی و نهر شاهی قرار داشتند.