ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد که در پی عملیات ویژه مأموران این ریاست در مربوطات ولسوالی دشت قلعه ولایت تخار چهار عضو گروه تروریستی جندالله بازداشت شده اند. این افراد مصروف سازمان دهی حملات تروریستی و تخریبی در مربوطات ولسوالی دشت قلعه ولایت تخار بوده اند. ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه ای […]

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد که در پی عملیات ویژه مأموران این ریاست در مربوطات ولسوالی دشت قلعه ولایت تخار چهار عضو گروه تروریستی جندالله بازداشت شده اند. این افراد مصروف سازمان دهی حملات تروریستی و تخریبی در مربوطات ولسوالی دشت قلعه ولایت تخار بوده اند.

ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه ای گفته است که این افراد هنگام جاسازی دو حلقه ماین کنار جاده در ولسوالی دشت قلعه ولایت تخار باالفعل با ماین های جاسازی شده بازداشت شده اند. در خبرنامه آمده است که افراد بازداشت شده عنایت الله، فیض الله، محمد اکبر و عبدالهادی نام دارند و از اعضای گروه تروریستی جندالله در شمال کشور اند.

گفته شده این افراد مصروف سازمان دهی حملات تروریستی و تخریبی در مربوطات ولسوالی دشت قلعه ولایت تخار بوده اند. افراد بازداشت شده اعتراف کرده اند که از یکسال بدین سو در ولایت تخار مصروف انجام فعالیت های تروریستی بوده اند.

در همین حال، در خبرنامه آمده است که از مخفیگاه تروریستان دو حلقه ماین خودساخت کنار جاده ، سه کیلو گرام مواد انفجاریه، سه فیر راکت “آر پی جی”، سیزده عدد ماین مقناطیسی، سه عدد تخت ریموت کنترل، یک عدد ماین ریموت کنترل چهار دکمه یی و هفده متر فلیته انفجاری کشف و به دست آمده است.