مسوولان محلی ولایت بادغیس می گویند که در پی عملیات نظامیان کشور در مربوطات این ولایت تلفات سنگینی بر هراس افگنان وارد شده است. سخنگوی والی بادغیس می گوید که ۳ فرمانده مشهور طالبان نیز شامل کشته شدگان اند. حملات تهاجمی افراد وابسته به گروه طالبان به بخش هایی از ولایت بادغیس در پی مقاومت […]

مسوولان محلی ولایت بادغیس می گویند که در پی عملیات نظامیان کشور در مربوطات این ولایت تلفات سنگینی بر هراس افگنان وارد شده است. سخنگوی والی بادغیس می گوید که ۳ فرمانده مشهور طالبان نیز شامل کشته شدگان اند.

حملات تهاجمی افراد وابسته به گروه طالبان به بخش هایی از ولایت بادغیس در پی مقاومت نظامیان کشور عقب زده شده است. مسوولان محلی ولایت بادغیس می‌گویند که درپی عملیات نیروهای امنیتی کشور در مربوطات این ولایت ۴۰ فرد وابسته به گروه طالبان کشته شده اند و ۸۰ تن دیگر آنان زخم برداشته اند. خالد صافی سخنگوی والی بادغیس می گوید که این عملیات شب گذشته در مربوطات ولسوالی بالا مرغاب این ولایت انجام شده است. وی می افزاید که درپی این عملیات دو واسطه نقلیه هراس افگنان نیز تخریب شده است و چند حلقه ماین کشف و خنثا شده است. به گفته صافی، درپی این درگیری ها یک تن از نظامیان کشور شهید و نه تن دیگر آنان زخم برداشته اند. این در حالیست که از چند روز بدین‌سو فعالیت‌های افراد وابسته به گروه طالبان در ولسوالی بالامرغاب ولایت بادغیس افزایش یافته است. مسوولان محلی این ولایت می گویند که طالبان از چند ولایت همجوار در این ولسوالی یکجا شده و قصد تصرف ولایت بادغیس را دارند.