وزارت امور شهرسازی کار اعمار مجدد پروژه شهرک رهایشی “بنایی” واقع ولسوالی بگرامی کابل را افتتاح کرد. وزیر شهرسازی می گوید که این وزارت مسوولیت دارد که برای شهروندان کشور در مرکز و ولایت‏ها مسکن اعمار کند. کار ساخت و ساز پروژه رهایشی بنایی واقع نساجی ولسوالی بگرامی ولایت کابل در سال ۱۳۹۳ خورشیدی افتتاح […]

وزارت امور شهرسازی کار اعمار مجدد پروژه شهرک رهایشی “بنایی” واقع ولسوالی بگرامی کابل را افتتاح کرد. وزیر شهرسازی می گوید که این وزارت مسوولیت دارد که برای شهروندان کشور در مرکز و ولایت‏ها مسکن اعمار کند.

کار ساخت و ساز پروژه رهایشی بنایی واقع نساجی ولسوالی بگرامی ولایت کابل در سال ۱۳۹۳ خورشیدی افتتاح شده بود، اما به دلایل نامعلومی کار این شهرک به مدت ۱۸ ماه به تعویق افتاد. سید سعادت منصور نادری وزیر امور شهرسازی و مسکن می‏گوید که علت به تعویق افتادن کار این شهرک، نبود مدیریت سالم و بودجه لازم بوده است. به گفته وزیر شهرسازی، این وزارت مسوولیت دارد که برای شهروندان کشور در مرکز و ولایت‎ها سرپناه اعمار کند. آقای نادری همچنان می گوید که در کار اعمار این شهرک سیستم آبرسانی منظم در نظر گرفته شده است.

درهمین حال، مسوولان شرکت که مسوولیت ساخت این شهرک را دارند می گویند که این پروژه را با کیفیت بلند اعمار خواهند کرد. وزیر شهرسازی می‏گوید که این شهرک به گونه اقساط در مدت ۱۰ سال برای شهروندان کشور به فروش خواهد رسید.