نیروهای طالبان روح ‌الله عزیزی صالح، برادر امرالله صالح، معاون ریاست‌ جمهوری پیشین کشور را به قتل رسانده‌ اند. عباد صالح، پسر معاون ریاست ‌جمهوری پیشین روز گذشته این خبر را در صفحه‌ فیسبوکش تأیید کرده است. همچنین عبدالله صالح، برادرزاده‌ صالح در یک پیام متنی به خبرگزاری رویترز گفته است که طالبان روح‌ الله […]

نیروهای طالبان روح ‌الله عزیزی صالح، برادر امرالله صالح، معاون ریاست‌ جمهوری پیشین کشور را به قتل رسانده‌ اند. عباد صالح، پسر معاون ریاست ‌جمهوری پیشین روز گذشته این خبر را در صفحه‌ فیسبوکش تأیید کرده است.

همچنین عبدالله صالح، برادرزاده‌ صالح در یک پیام متنی به خبرگزاری رویترز گفته است که طالبان روح‌ الله عزیزی صالح را روز گذشته کشته ‌اند. او افزوده است که نیروهای طالبان هنوز اجازه‌ دفن او را به بستگانش نداده‌ اند. به گفته‌ عبدالله صالح، طالبان گفته‌ اند که پیکر روح‌ الله عزیزی صالح باید بپوسد. طالبان هم کشته‌ شدن او را تأیید کرده و گفته که برادر معاون نخست ریاست‌جمهوری پیشین افغانستان در درگیری با نیروهای این گروه کشته شده است. در تاریخ هفده سنبله، بهلول بهیج، از فرماندهان جبهه‌ مقاومت ملی و والی پیشین پنجشیر هم در ولسوالی عنابه‌ این ولایت در درگیری با طالبان کشته شد.