درپی چندین رشته عملیات نظامیان کشور در چندین ولایت تلفات سنگین بر هراس افگنان وارد شده است. مسوول رسانه ای وزارت دفاع ملی می گوید که این عملیات ها تنها در یک شبانه روز گذشته در یازده ولایت کشور انجام شده است. درپی انجام این عملیات ها سی و نه هراس افگن کشته شده اند […]

درپی چندین رشته عملیات نظامیان کشور در چندین ولایت تلفات سنگین بر هراس افگنان وارد شده است. مسوول رسانه ای وزارت دفاع ملی می گوید که این عملیات ها تنها در یک شبانه روز گذشته در یازده ولایت کشور انجام شده است. درپی انجام این عملیات ها سی و نه هراس افگن کشته شده اند و بیست پنج تن دیگر آنان زخم برداشته اند. درپی انجام این عملیات ها همچنان مقداری زیادی سلاح و جنگ افزار به دست نظامیان کشور افتاده است.

نیروهای امنیتی کشور طی بیست و چهار ساعت گذشته یازده عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی، یکصدو یک وظیفه خاص کماندویی و هشت ضربه هوایی را به هدف از بین بردن لانه های هراس افگنان در نقاط مختلف کشور راه اندازی کرده اند. مسوول رسانه ای وزارت دفاع ملی می گوید که درپی انجام این عملیات ها سی و نه هراس افگن کشته شده اند و بیست پنج تن دیگر آنان زخم برداشته اند. درپی انجام این عملیات همچنان دو هراس افگن دیگر بازداشت شده اند.

این عملیات به حمایت قوای هوایی همراه بود در ولایت های ننگرهار، کنر، لغمان، لوگر، پکتیکا، غزنی، زابل، بلخ، فاریاب، نیمروز و هلمند انجام شده است. درپی انجام این عملیات ها مقداری زیادی سلاح و جنگ افزار به دست نظامیان کشور افتاده و برخی از ساحات از حضور تروریستان پاکسازی شده است. درپی انجام این عملیات همچنان چندین موضع مستحکم هراس افگنان تخریب شده است. مسوول رسانه ای وزارت دفاع ملی در مورد تلفات نظامیان کشور در این عملیات ها جزییات نداده است.