اداره هماهنگی کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) از کمک نزدیک به دو میلیون دالری سویس به افغانستان خبر داده‌است. این نهاد نگفته‌است که این پول در چه زمینه هزینه خواهد شد. در همین حال، شماری از آگاهان مسائل اقتصادی کمک‌های بشردوستانه سازمان‌های امدادرسان بین‌المللی را حیاتی می‌خوانند. به ادامه سلسله کمک‌های بشری کشورهای جهان […]

اداره هماهنگی کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) از کمک نزدیک به دو میلیون دالری سویس به افغانستان خبر داده‌است. این نهاد نگفته‌است که این پول در چه زمینه هزینه خواهد شد. در همین حال، شماری از آگاهان مسائل اقتصادی کمک‌های بشردوستانه سازمان‌های امدادرسان بین‌المللی را حیاتی می‌خوانند.

به ادامه سلسله کمک‌های بشری کشورهای جهان به کشور؛ اداره هماهنگی کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد (اوچا) از کمک ۱.۹ میلیون دالری سویس به افغانستان خبر داده‌است. اوچا درباره این‌که این مقدار پول روی چی چیزی در افغانستان هزینه خواهد شد جزئیات نداده‌است. در همین حال، شماری از آگاهان مسائل اقتصادی کمک‌های بشردوستانه سازمان‌های امدادرسان بین‌المللی را با اهمیت دانسته و می‌گویند که حکومت سرپرست برای دریافت راه‌حل دائمی برای بحران بیکاری و فقر باید دست‌به‌کار شود.

همچنان، شماری دیگر از آگاهان می‌گویند که نهادهای امدادرسان و حکومت کنونی باید کمک و همکاری خویش را با مردم در فصل زمستان افزایش دهند.

پیش از این نیز کشور سویس مبلغ ۴ میلیون دالر به صندوق بشردوستانه افغانستان کمک کرده بود. این درحالی‌است که اوچا اعلام کرده بود که بیجاشدگان داخلی، بازگشت مهاجران به افغانستان، تغییرات اقلیمی و کمبود بودجه از چالش‌های عمده‌ در حال حاضر افغانستان است که نیازمندی شهروندان کشور به کمک‌های بشردوستانه را افزایش داده‌است.

Join us on Social Media
Noor TV on Facebook: https://www.facebook.com/Noortelevision
Noor TV on Instagram: https://www.instagram.com/noortv.af
Noor TV on Threads: https://www.threads.net/@noortv.af
Noor TV on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV_af
NOOR TV News on Youtube: https://www.youtube.com/@NoorTV.af_NEWS
Noor TV on Twitter: https://twitter.com/noortv_af
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.tv
Noor TV on Aparat: https://www.aparat.com/noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.af
Noor TV Website: http://www.noortv.tv