کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید که تاکنون به ده هزار شکایت رسیدگی شده است. سخنگوی این کمیسیون می گوید که بیش از یازده هزار شکایت در پیوند به برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان در این کمیسیون ثبت شده و تاکنون به بیش از ده هزار آن رسیدگی شده است. مسوولان کمیسیون شکایاتی انتخاباتی کمیسیون مستقل انتخابات […]

کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید که تاکنون به ده هزار شکایت رسیدگی شده است. سخنگوی این کمیسیون می گوید که بیش از یازده هزار شکایت در پیوند به برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان در این کمیسیون ثبت شده و تاکنون به بیش از ده هزار آن رسیدگی شده است.

مسوولان کمیسیون شکایاتی انتخاباتی کمیسیون مستقل انتخابات را متهم به ضعف مدیریتی در کار برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان می کند. علی رضا روحانی سخنگوی این کمیسیون می گوید که تاکنون یازده هزار شکایت در این کمیسیون ثبت شده است که به ده هزار آن رسیدگی شده است.

همچنان رییس کمیسیون مستقل انتخابات از نامزدان و شهروندان کشور خواسته که شکایت خود را در کمیسیون شکایات انتخاباتی درج کنند تا به آن رسیدگی شود. سخنگوی کمیسیون شکایاتی انتخاباتی می گوید که آرای یکصدو هفتاد و چهار محل رای دهی به دلیل موجودیت تقلب باطل شده است. وی می گوید که روزچهار شنبه پیش رو بررسی فضیه های جرمی در کمیسیون شکایاتی انتخاباتی آغاز خواهد شد.

آقای روحانی، همچنان می گوید که تاکنون چهارده کارمند از ادارات مختلف به دلیل سوء استتفاده از صلاحیت های وظیفه ای در روز انتخابات، از وظایف خود برکنار شده اند.

سخنگوی کمیسیون شکایت انتخاباتی از نبود هماهنگی میان این کمیسیون و کمیسیون مستقل انتخابات شکایت می کند و می گوید که  مطمین نیست که نتایج انتخابات مجلس نمایندگان به دلیل کندی کار، به موقع اعلام شود.