کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید تا چهار روز دیگر تصمیم خود را در پیوند به سه صد هزار رای اختلافی نهایی می کند. شماری از اعضای کمیسیون شکایات انتخاباتی می گویند که در باره بازشماری آرای بیش از دو هزار و پنج صد محل تصمیم نگرفته اند. سه صد هزار رای اختلافی که شامل تفاوت […]

کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید تا چهار روز دیگر تصمیم خود را در پیوند به سه صد هزار رای اختلافی نهایی می کند. شماری از اعضای کمیسیون شکایات انتخاباتی می گویند که در باره بازشماری آرای بیش از دو هزار و پنج صد محل تصمیم نگرفته اند.

سه صد هزار رای اختلافی که شامل تفاوت آرا، مشکلات بایومتریک و آرای خارج از زمان است، تعیین کننده سرنوشت انتخابات است و بیشتر شکایات استینافی در پیوند به همین سه صد هزار رای اختلافی در کمیسیون شکایات انتخاباتی به ثبت رسیده است. قاسم الیاسی دبیر و سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی می گوید که تا چهار روز دیگر کمیسیون شکایات تصمیم خود را در پیوند به سه صد هزار رای اختلافی نهایی می کند. آقای الیاسی می افزاید که تاکنون در باره بازشماری آرای بیش از دو هزار و پنج صد محل تصمیم نگرفته اند. این محلات به اساس فیصله دفاتر ولایتی کمیسیون شکایات انتخاباتی به بازشماری رفته است.

چهار ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گذشته است، اما تاکنون سرنوشت این انتخابات مشخص نیست. براساس معلومات کمیسیون شکایات انتخاباتی رسیدگی به شکایات های استینافی در هژده ولایت نهایی شده است.