نظامیان کشور کنترل ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب را پس گرفتند. والی فاریاب می گوید که این ولسوالی صبح امروز در پی عملیات نظامیان کشور از حضور طالبان پاکسازی شده است. درپی حملات تهاجمی افراد وابسته به گروه طالبان، هفته پیش ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب به دست افراد این گروه سقوط کرده بود. اما نظامیان کشور […]

نظامیان کشور کنترل ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب را پس گرفتند. والی فاریاب می گوید که این ولسوالی صبح امروز در پی عملیات نظامیان کشور از حضور طالبان پاکسازی شده است.

درپی حملات تهاجمی افراد وابسته به گروه طالبان، هفته پیش ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب به دست افراد این گروه سقوط کرده بود. اما نظامیان کشور صبح امروز طی عملیاتی کنترل این ولسوالی را پس گرفتند. سید انور سادات والی فاریاب می گوید که درپی عملیات نظامیان کشور تمام ساحات این ولسوالی از حضور طالبان پاکسازی شده است و بر افراد وابسته به این گروه تلفات سنگین وارد شده است. آقای سادات می افزاید که درپی این عملیات بیش از ۱۵۰ فرد وابسته به گروه طالبان کشته شده اند. به گفته وی، درمیان کشته شدگان این رویداد افراد خارجی نیز شامل استند. والی فاریاب می گوید که، عملیات و تلاشی خانه به خانه در مربوطات این ولسوالی ادامه دارد. درپی این عملیات شش تن از نظامیان کشور نیز شهید شده اند. والی فاریاب همچنان می گوید که درپی این عملیات هفتاد هراس افگن دیگر زخم برداشته اند و دو عراده واسطه نقلیه آنان تخریب شده است.