کوچی های افغانستان طی همایشی در کابل پشتیبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند. آنان می گویند که دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی برای کوچی های افغانستان برنامه هایی خوب دارد. به ادامه حمایت از دسته ثبات و همگرایی، این بار کوچی های افغانستان طی همایشی در […]

کوچی های افغانستان طی همایشی در کابل پشتیبانی خود را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی به رهبری عبدالله عبدالله اعلام کردند. آنان می گویند که دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی برای کوچی های افغانستان برنامه هایی خوب دارد.

به ادامه حمایت از دسته ثبات و همگرایی، این بار کوچی های افغانستان طی همایشی در کابل از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام حمایت کردند. نمایندگان کوچی ها می گویند که کوچی ها در حکومت وحدت ملی به خدمات اولیه زندگی دسترسی نداشته اند. آنان دلیل پیوستن شان به دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را موجودیت برنامه های خوب برای کوچی ها در این دسته عنوان می کنند.

منصور ملاخیل، از نمایندگان کوچی می گوید که آنان در انتخابات ریاست جمهوری به کسی اجازه نمی دهند که به جای آنان صندوق خالی را پر کنند. آقای ملاخیل، همچنان دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی را برنده انتخابات ریاست جمهوری می داند.

درهمین حال عبدالله عبدالله رهبر دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی می گوید که در کار ارایه خدمات اولیه به کوچی ها و مشارکت آنان در حکومت توجه جدی خواهد کرد.

پیش از این نیز شماری جوانان، نخبه گان سیاسی و زنان در مرکز و ولایت های کشور طی همایش های بزرگی حمایت شان را از دسته انتخاباتی ثبات و همگرایی اعلام کردند.