فرمانده گارنیزیون کابل از تامین امنیت انتخابات در کابل اطمینان می دهد. مراد علی مرداد می گوید که تدابیر ویژه امنیتی برای تامین امنیت انتخابات در شهر کابل روی دست گرفته شده است. فرمانده گارنیزیون کابل می گوید که گروه امنیتی کابل با یک هماهنگی آماده تامین امنیت انتخابات است. قرار است انتخابات مجلس نمایندگان […]

فرمانده گارنیزیون کابل از تامین امنیت انتخابات در کابل اطمینان می دهد. مراد علی مرداد می گوید که تدابیر ویژه امنیتی برای تامین امنیت انتخابات در شهر کابل روی دست گرفته شده است.

فرمانده گارنیزیون کابل می گوید که گروه امنیتی کابل با یک هماهنگی آماده تامین امنیت انتخابات است.

قرار است انتخابات مجلس نمایندگان روز شنبه هفته آینده برگزار شود. فرمانده گارنیزیون کابل می افزاید که تهدیدات امنیتی وجود دارد اما نیروهای امنیتی در شهر کابل در چند روز گذشته با اجرای چندین عملیات ده ها تن از افراد وابسته به گروه های تروریستی را بازداشت کرده اند.

در همین حال، سید محمد روشن دل، فرمانده پلیس کابل می گوید در یک ماه گذشته بیش از چهارصد تن در پیوند به جرم های جنایی و اعمال تروریستی در شهر کابل بازداشت شده اند.

این سخنان در حالی مطرح می شود که پیش از این وزارت امور داخله گفته است برای تامین امنیت انتخابات، بیش از پنجاهزار نیروی امنیتی توظیف شده اند و هر مرکز رای دهی را چهار تا پانزده تن از نیروهای امنیتی تحت پوشش قرار خواهند داد.