یک مقام ارشد گروه طالبان در مصاحبه اش باصدای امریکا گفته است که نمایندگان این گروه زمانی در نشست استانبول اشتراک می‌کنند که این نشست کوتاه باشد، آجندای آن شامل تصمیم‌گیری درمورد موضاعت بزرگ نباشد و حضوراین گروه نیز درسطح پایین باشد. به نقل ازصدای امریکا این مقام ارشد طالبان که نخواسته است از وی […]

یک مقام ارشد گروه طالبان در مصاحبه اش باصدای امریکا گفته است که نمایندگان این گروه زمانی در نشست استانبول اشتراک می‌کنند که این نشست کوتاه باشد، آجندای آن شامل تصمیم‌گیری درمورد موضاعت بزرگ نباشد و حضوراین گروه نیز درسطح پایین باشد.

به نقل ازصدای امریکا این مقام ارشد طالبان که نخواسته است از وی نام برده شود، افزوده است:« رهبری ما پیشنهاد کرده که نشست استانبول نباید از سه روز طولانی‌تر باشد». قرار بود نشست استانبول به میزبانی کشور ترکیه، در۱۶ اپریل آغاز و برای مدت ۱۰ روز ادامه یابد. اما طالبان ماه گذشته میلادی اعلام کردند که جزییات این نشست با آنان شریک نشده، لذا دراین نشست اشتراک نمی‌کنند. با این حال نادر نادری عضو هیأت گفت‌وگو کننده حکومت می‌گوید که ازاین اظهارات طالبان بی‌خبر است و افزوده که تا کنون از طرف این گروه به آنان به گونه رسمی چیزی گفته نشده است.