وزارت اقتصاد گزارش فعالیت موسسات غیر دولتی”انجوها” را نشر کرد. در این گزارش آمده است که بیش از ۴ هزار پروژه در سال ۱۳۹۴ در سراسر کشور تطبیق شده است. وزارت اقتصاد فشرده‎ای از فعالیت ها و کارکرد های موسسات غیر دولتی (انجوها) را در سال ۱۳۹۴ خورشیدی منتشر کرد. براساس این گزارش، موسسات غیر […]

وزارت اقتصاد گزارش فعالیت موسسات غیر دولتی”انجوها” را نشر کرد. در این گزارش آمده است که بیش از ۴ هزار پروژه در سال ۱۳۹۴ در سراسر کشور تطبیق شده است.

وزارت اقتصاد فشرده‎ای از فعالیت ها و کارکرد های موسسات غیر دولتی (انجوها) را در سال ۱۳۹۴ خورشیدی منتشر کرد. براساس این گزارش، موسسات غیر دولتی داخلی و خارجی بیش از ۴ هزار پروژه را در سال ۱۳۹۴ در سراسر کشور تطبیق کرده اند.

عبدالستار مراد وزیر اقتصاد از نبود توازن در تطبیق این پروژه ها انتقاد می‎کند و می‎گوید که این مساله برای دولت افغانستان قابل قبول نیست. آقای مراد تاکید می‎کند که پروژه های توسعه‎ای باید به گونه متوازن در سراسر کشور تطبیق شوند.

دریک بخش این گزارش آمده است که این پروژه ها در بخش هایی صحت، آموزش و پرورش، زراعت و خدمات اجتماعی به مصرف رسیده است. دراین گزارش گفته شده است که با تطبیق این پروژه ها بیش از ۷۰ هزار تن در سراسر کشور صاحب کار شده‎اند.

این گزارش نشان می‎دهد که بیشترین پروژه ها در سال ۱۳۹۴ در ولایت های کابل، بدخشان، تخار، بامیان و ننگرهار تطبیق شده است.