رییس جمهورغنی شام دیروز با والیان ده ولایت و همچنان شماری از فرماندهان در مورد وضعیت امنیتی از طریق ویدیو کنفرانس گفتگو کرده است. دفتر رسانه ای ریاست شورای امنیت ملی با نشر خبرنامه ای می گوید که آقای غنی وضعیت عمومی امنیتی و رسیدگی به مشکلات بی جا شدگان ولایت های کندز، بغلان، فاریاب، […]

رییس جمهورغنی شام دیروز با والیان ده ولایت و همچنان شماری از فرماندهان در مورد وضعیت امنیتی از طریق ویدیو کنفرانس گفتگو کرده است.

دفتر رسانه ای ریاست شورای امنیت ملی با نشر خبرنامه ای می گوید که آقای غنی وضعیت عمومی امنیتی و رسیدگی به مشکلات بی جا شدگان ولایت های کندز، بغلان، فاریاب، ارزگان، زابل، فراه، بادغیس، غور، ننگرهار و کنر را به بررسی گرفته است. در این ویدیو کنفرانس محمد ناصر خاضع والی غور گفته است فردی که عامل به شهادت رساندن بیش از سی باشنده این ولایت بود، کشته شده و دیگر تروریستان دخیل در این رویداد، تحت تعقیب قرار دارند. در همین حال در این نشست والیان و فرماندهان ارتش پیشنهاد کرده اند که از بهر فداکارهای نظامیان کشور، از آنان تقدیر صورت گیرد. به اساس خبرنامه شورای امنیت ملی، رییس جمهورغنی این پیشنهاد را پذیرفته و دستور داده است که فهرست کسانی که باید تقدیر شوند را آماده کنند.