تاج محمد جاهد به عنوان وزیر داخله و محمد فرید حمیدی به عنوان دادستان کل از مجلس نمایندگان رای اعتماد گرفتند. پس از تشریح برنامه های کاری وزیر امور داخله و داد ستان کل کشور در مجلس نمایندگان، اعضای این مجلس به آنان صندوق رای گذاشتند. سر انجام تاج محمد جاهد با گرفتن ۱۹۰ رای […]

تاج محمد جاهد به عنوان وزیر داخله و محمد فرید حمیدی به عنوان دادستان کل از مجلس نمایندگان رای اعتماد گرفتند. پس از تشریح برنامه های کاری وزیر امور داخله و داد ستان کل کشور در مجلس نمایندگان، اعضای این مجلس به آنان صندوق رای گذاشتند. سر انجام تاج محمد جاهد با گرفتن ۱۹۰ رای به عنوان وزیر داخله و محمد فرید حمیدی با کسب ۲۰۰ رای به عنوان داد ستان کل کشور، انتخاب شدند.

وزیر امور داخله، با تأکید بر مبارزه علیه هراس افگنی می گوید با کسانی که به صلح باور ندارند و جنگ را انتخاب کرده اند، برخورد جدی خواهد شد. در همین حال، محمد فرید حمیدی دادستان کل به مبارزه جدی علیه فساد اداری تأکید می کند. آقای حمیدی می گوید که اداره دادستان کل را از سیاسی بودن برون می کند.

در حالی وزیر داخله و دادستان کل از مجلس نمایندگان رای تأیید گرفتند که عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان یک بار دیگر از ریاست جمهوری و ریاست اجرایی خواست، نا مزدان وزارت دفاع و ریاست عمومی امنیت ملی را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی کند.

داد ستان کل کشور در حالی از مبارزه علیه فساد اداری سخن می گوید که این پدیده یکی از مشکلات بزرگ حکومت وحدت ملی قلمداد می شود و رییس جمهور غنی نیز بر مبارزه جدی علیه آن تأکید کرده است.