مدیر جدید زندان مرکزی غزنی تغییرات مثبت به وضیعت این زندان آورده است. محمد ماهر عبادی مدیر جدید زندان ولایت غزنی می گوید که بار دیگر رویداد فرار زندانیان در این ولایت تکرار نمی شود. مدیر محبس مرکزی غزنی که به تازگی در این پست گماشته شده است می گوید که طی یک ماه اخیر […]

مدیر جدید زندان مرکزی غزنی تغییرات مثبت به وضیعت این زندان آورده است. محمد ماهر عبادی مدیر جدید زندان ولایت غزنی می گوید که بار دیگر رویداد فرار زندانیان در این ولایت تکرار نمی شود.

مدیر محبس مرکزی غزنی که به تازگی در این پست گماشته شده است می گوید که طی یک ماه اخیر استحکامات را در چهار اطراف این زندان بوجود آورده است. آقای عبادی اطمینان می دهد که هراس افگنان دیگر نمی توانند بر این زندان حمله کنند و زندانیان را فراری دهند.

درهمین حال با آن که محبوسان در این زندان از وضعیت داخلی راضی اند، اما مثل گذشته ها شکایت دارند که به پرونده های شان رسیدگی نمی شود و کسانی که واسطه و یا پول دارند از زندان بدون حکم دادگاه رها می شوند. اما عبدالرشید عابد رییس دادستانی استیناف غزنی می گوید که به پرونده های این زندانیان به گونه جدی رسیدگی خواهد شد.

پیش از این محبوسان همواره از وضیعت بد زندان ولایت غزنی شاکی بودند. گروه طالبان نیز با استفاده از این فرصت بالای زندان حمله کردند و صدها زندانی را از این محبس فرار دادند.