شماری از نهاد های مدنی با حمایت از نبرد نظامیان کشور علیه هراس افگنان، از مردم می خواهند که از این نظامیان حمایت کنند. نظامیان کشور سال دشواری را پیش روی دارند. مقام های امنیتی سال جاری را سال پر چالش برای نظامیان کشور خوانده اند. حمایت مردم از نظامیان کشور در پیکار با هراس […]

شماری از نهاد های مدنی با حمایت از نبرد نظامیان کشور علیه هراس افگنان، از مردم می خواهند که از این نظامیان حمایت کنند. نظامیان کشور سال دشواری را پیش روی دارند. مقام های امنیتی سال جاری را سال پر چالش برای نظامیان کشور خوانده اند. حمایت مردم از نظامیان کشور در پیکار با هراس افگنی، اهمیتی به سزایی دارد. به همین دلیل شماری از نهاد های مدنی با راه اندازی همایشی تحت عنوان” حمایت از نظامیان کشور” از مردم می خواهند که با نظامیان کشور همکاری نزدیک کنند.

درهمین حال مراد علی مراد معاون ستاد ارتش ملی، عملیات “عمری” طالبان را میان تهی می خواند و می گوید که نظامیان کشور بر دفع حملات احتمالی هراس افگنان آمادگی کامل دارند. این مقام ارتش ملی اطمینان می دهد که هیچ گاهی هراس افگنان بر سرنوشت مردم افغانستان حاکم نخواهند شد.

در حالی شماری از نهاد های مدنی از پیکار نظامیان کشور علیه هراس افگنان حمایت می کنند که هم اکنون این نظامیان در برخی از ولایت ها مصروف نبرد با مخالفان مسلح اند.