صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور با محکوم کردن حمله تروریستی شهر کابل، این عمل تروریستان را خلاف آموزه های اسلامی می داند. وزیر امور خارجه کشور با تاکید بر پیشبرد گفتگو های صلح می گوید کسانی که صلح را نمی پذیرند و از دریچه ترور از مردم قربانی می گیرند از سوی نظامیان […]

صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور با محکوم کردن حمله تروریستی شهر کابل، این عمل تروریستان را خلاف آموزه های اسلامی می داند. وزیر امور خارجه کشور با تاکید بر پیشبرد گفتگو های صلح می گوید کسانی که صلح را نمی پذیرند و از دریچه ترور از مردم قربانی می گیرند از سوی نظامیان کشور سرکوب می  شوند.

در پی حمله انتحاری در شهر کابل ۲۹ تن شهید شدند و بیش از سه صد تن دیگر زخم برداشتند. صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه کشور این حمله تروریستی را محکوم می کند. آقای ربانی می گوید که این عمل تروریستان خلاف آموزه های اسلامی است و تروریستان از این بابت در پیشگاه اسلام و مردم افغانستان مجرم استند

وزیر امور خارجه کشور که با وزیر امور خارجه ایتالیا در کابل صحبت می کرد با تاکید بر پیشبرد گفتگو های صلح می گوید کسانی که صلح را نمی پذیرند و از دریچه ترور از مردم افغانستان قربانی می گیرند، از سوی نظامیان کشور سرکوب می  شوند.

در همین حال، پاولو جینتیلونی وزیر امور خارجه ایتالیا نیز حمله انتحاری در شهر کابل را نکوهش می کند. وزیر خارجه ایتالیا می گوید: “امروز روز غمگین کننده است. تروریستان بیشتر غیر نظامیان را هدف قرار می دهند. ما این حمله وحشیانه را محکوم می کنیم”.

این درحالیست که در نشست وزیر امور خارجه کشور و وزیر امور خارجه ایتالیا، سه قرار داد به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو در بخش های سرک سازی و برنامه های فرهنگی امضا شد.